اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۶۰۱

نساجی دو موقعیت خوب برای رسیدن به گل داشت

نساجی دو موقعیت خوب برای رسیدن به گل داشت
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: بازی درگیرانه‌ای بود، ما می‌توانستیم دقیقه ۸۴ با پنالتی‌ای که به دست آوردیم به گل برسیم ولی متأسفانه بدشانس بودیم.
۱۳:۲۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی کلانتری در گفت‌وگویی در خصوص بازی مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ بازی کاملاً جنگنده و درگیرانه‌ بود، موقعیت‌های خوبی به روی دروازه‌ها به وجود آمد، به نظرم تیم نساجی ۲ موقعیت خیلی خوب داشت که می‌توانست استفاده کند و به گل برسد. ما هم موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم دروازه نساجی را باز کنیم، حتی زمانی که دقیقه ۸۴ پنالتی به نفع ما گرفته شد می‌توانستیم به گل برسیم اما متاسفانه بدشانس بودیم و پنالتی گل نشد.

وی در ادامه افزود: احساس می‌کردم مهدی نظری چون از لحاظ روحی از بقیه بازیکنان زمین شرایط بهتری دارد می‌تواند پنالتی را گل کند اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. خیلی از بازیکنان جهان ممکن است پنالتی را از دست بدهند و این یک اتفاق بود که پنالتی تیم ما گل نشد و نتوانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز در خصوص اینکه کادر فنی نساجی معتقد بودند پنالتی نبوده و داوری به ضرر نساجی قضاوت کرده، اظهار داشت: راجع به پنالتی باید بگویم که ۱۰۰ درصد پنالتی بود و حتی کارشناسان که این صحنه را دیدند معتقد بودند که پنالتی است. در بعضی از صحنه‌ها کادر فنی نساجی معتقد بودند که داور به اشتباه برای آنها سوت زده و حتی یک پنالتی هم برای نساجی گرفته نشده اما باید واگذار کنیم به کارشناسان داوری تا در خصوص صحنه‌ها نظر بدهند. به هر حال با همه این اعتراضات و اتفاقات بازی با تساوی به پایان رسید و ما هم باید به فکر باشیم تا در ادامه نتایج خوبی را کسب کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین